1 Haziran 2013 Cumartesi

Hakkımda

Hakkımda:
Selam ArkadaşLar Ben Selim
Sincan-Ankara'da Yaşıyorum ,16 Yaşındayım
9.sınıf Öğrencisiyim , Memleketim Yozgat/Yerköy
Rap Hayatım:
İlk Olarak Rap Yapmaya Nasıl Başladığımı Anlatmak İstiyorum:
Ben küçükken okulda öğretmenlerim ve arkadaşlarım
sesimin çok güzel olduğunu söylüyorlardı ve bana  şarkı söylettiriyorlardı.
Bende şarkı söylemeyi çok seviyordum. İlk olarak
1.sınıfta öğretmenim ceza olarak şarkı söyletmişti ve sesimin güzel olduğunu söylemişti.
Rap'e başlangıç olarak 23.12.2011 tarihinde5 Tl'ye  küçük bir Msn Mikrofonu aldım,
ve intarnetten birkaç Proğram indirdim,Sonradaamatör olarak 1 yıl MixCraft 4 proğramını kulandım

Bir gün benim akrabam Yücel Abim bana Cool edit proğramını getirdi ve o proğram çoğu rapcinin kullandığı bir proğramdı ve mikrofonumuda değiştirip yeni bir mikrofon aldım .Şimdi o kadar iyi olmasada iyi rap parçaları çıkartmaya başladım.Bana destek olan arkadaşlarım ve akrabalarım sayesinde bu haldeyim ve tabiki dinleyicilerim sizlerinde sayesinde dahada iyi olma yolunda ilerleyeceğim.

Saygılarımla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder